COLEGAS

jueves, 21 de febrero de 2013

32 anos bicheando.

Dentro dunhas horas será o meu aniversario, o 22 de febreiro de 2013 este que vos escribe cumple 32 invernos, xa que a primavera aínda non chegou. 

Xa sabedes que o ano pasado non foi moi productivo que digamos en canto á miña actividade blogueira, e bicheira en xeral, algo que tratarei de mellorar neste 32 cumpreanos, se o meu absorvente traballo mo permite.

De todos xeitos prometo prontas sorpresas, que agardo sexa do voso agrado, e que pasarán por un maior compromiso divulgativo pola miña parte.

32 anos que teñen sido sin dúbida tremendamente intensos, xa que dende que teño uso de razón ando detras dos bichos, aínda recordo a voz da miña avoa chamando por mín para comer e eu, apenas un patacón, absorto con calquera ra ou paxaro que andivera por alí. Os anos pasaron, pero non a ilusión que fai que cada vez que saia a tomar o aire á porta do bar, me quede ensimismado co canto dun estorniño ou vendo como unha pega papa unha lagartixa no xardín. Co paso dos anos aprendir a considerar que é unha verdadeira sorte ter tido esta afecciónque tantas satisfaccións me ten dado e tanto me ten aportado na vida.





9 comentarios:

  1. Parabens pra você !
    Estaremos á espreita desas novas sorpresas...
    Saúdos

    ResponderEliminar
  2. Nese caso, e tamén noutros, felicidades
    Ou parabens, coma di o meu dilecto amigo Moncho
    Eu tamén espero novas novas polo teu blo; que me
    fale de vacas enxebres, de cativos animaicinhos
    e doutras cousas de moito interese...
    Entón, novamente: Parabens. Está feito un rapazolo
    Breves saúdos :)

    ResponderEliminar
  3. Noraboa meu, un iogurin..
    A ver se continua por moito tempo esta reanudacion da bicheria ourensana. Falamos.

    Cesar

    ResponderEliminar
  4. Feliz aniversario raparigo!!! Encántame que compartas con todos os teus paseos vendo bechos.

    ResponderEliminar
  5. grazas a todos o animo faise en ocasions imprescindible para seguir traballando.

    ResponderEliminar
  6. Felicidades poara tu cumpleaños Alberto y que sean muchos más!!

    ResponderEliminar
  7. Moitas Felicidades e que nos sigas ensinando a natureza tal como ti a ves.

    Saúdos,

    Juan Gómez

    ResponderEliminar