COLEGAS

miércoles, 8 de septiembre de 2010

Pilro peitoral en Pereiro de Aguiar.





Estas fotos que vos presento teñen a súa historia, resulta que o pasado día 4 de setembro de 2010, na compaña de Rafa Vázquez, Vero de Noa, estivemos no encoro de Cachamuiña, entre as aves observadas había un grupo de catro limícolas que eu identifiquei por erro como liorteiros (Philomachus pugnax), cando me dispuxen a subir as fotas ao blog non me setín seguro da correcta identificación destas aves, así que lle enviei as imaxes ao ornitólogo Cosme Damián Romai, quen me informou de que en realidade se trataba doutra especie, o pilro peitoral (Calidris melanotos).

O pilro peitoral é unha especie divagante orixinaria de Siberia e Norteamérica que en ocasións chega accidentalmente ao Oeste de Europa, se a memoria non me falla esta sería a terceira ocasión na que se observa esta especie na provincia, sendo as duas citas anteriores da bisbarra da Limia. A primeira de Esteban Solleiro corresponde a un exemplar observado o 12 de xuño de 2008, a segunda foi realizada por José Ramón Gomez o 14 de setembro do mesmo ano.

No hay comentarios:

Publicar un comentario